Membru GRATUIT        ADVERSUS CONSULTING
Firma Adversus Consulting este implicata in proiecte de consultanta management si business development inca din anul 2000.

Implicarea companiei in proiecte de consultanta din domenii variate a facut posibila identificarea elementelor comune de success a mai multor categorii de business care se constituie in prezent in plusul de valoare al companiei si avantajul sau competitiv pe piata consultantei de management.
Cunoastem foarte bine procesele de business si structurile pietei si stim cum sa gasim parametrii afacerii optime in conditiile unei piete competitive. Povestile noastre de success se bazeaza pe abilitatea de a adapta cele mai bune practici ale unui business de success atat in piete emergente cat si mature, atat in perioade de criza cat si de crestere.

Informatiile furnizate de analiza de piata se ramifica in scenarii de piata, variante de fezabilitate si in plan de afacere iar in final in planuri de comunicare integrate si eficiente – respectand toate procesele afacerii existente.


Studiile de fezabilitate
Multi dintre clientii nostri ne abordeaza cand sunt in fata unei decizii de investitie. Au nevoie de un studiu de fezabilitate care reflecta in mod realist toate sansele si riscurile care-i ajuta ‘sa se joace’ cu diversitatea de alternative si scenarii.

Studiul de fezabilitate devine astfel un instrument util atat pentru evaluarea propriei afaceri si intelegerea potentialului de dezvoltare, a detaliilor si scenariilor alternative, cat si pentru obtinerea de finantare ( banca, fonduri structurale, investitori privati).

Pasii unui studiu de fezabilitate:

Pasul 1 - Analiza de piata si evaluare:

•Revizuirea tuturor ../Documentelor si conceptelor existente
•Evaluarea si completarea ideilor si conceptelor
•Analiza micro si macro
•Analiza cererii si ofertei
•Analiza locala si regionala a trendului
•Infrastructura, posibilitatile de acces, analiza planurilor de constructie
•Analiza competitorilor
•Analiza motivationala a grupului tinta
•Identificarea scenariilor alternative
•Alegerea scenariului preferat (pe baza de risc, oportunitati) – workshop Consultant - Beneficiar

Pasul 2 - Concept

2.1 Concept calitativ:
•Definirea brandului: misiune, viziune, valori, avantajul competitiv
•Identificarea elementelor care sprijina brand-ul (promisiunile critice ale brandului)
•Identificarea elementelor sociale si de mediu
•Definirea targetului tinta
•Conceptul functional
•Analiza SWOT
•Conceptual de Marketing
•Conceptul Operational
•Software (servicii)
•Hardware (cladiri, echipamente)
2.2 Concept cantitativ:
•Analiza financiara

Pasul 3 - Raport final
•Recomandari

Planul de afacere este documentul intocmit ulterior stabilirii fezabilitatii afacerii si arata modul de implementare, desfasurare si dezvoltare a afacerii. Un plan de afacere este un instrument de baza in gestionarea cu succes a unei afaceri.



OFERTA PRODUSE SERVICII :: 1.Analiza de piata
2.Strategie de dezvoltare
3. Plan de afacere
4. Studiu de fezabilitate
5.Comunicare de marketing si suport vanzare // // CUI: 8700

FIRMA INSCRISA GRATUIT. DATELE DE CONTACT SUNT VIZIBILE DOAR MEMBRILOR PLATITORI.

[ TRIMITE MESAJ ]