Membru GRATUIT        CENTRUL DE CONSULTANTA IN TELECOMUNICATII
Centrul de Consultan& #539; ă în Telecomunica& #539; ii (CCT) este specializat în implementarea serviciilor de optimizare & #537; i management de cost în telecomunica& #539; ii. Clien& #539; ii CCT au costuri cu până la 30% mai mici la facturile de telefonie & #537; i transmisii de date emise de oricare dintre furnizorii na& #539; ionali de telecomunica& #539; ii.
Prin intermediul instrumentelor de audit specializate & #537; i expertiza dobândită atât în segmentul de vânzări pe pia& #539; a de telecom, cât & #537; i în domeniul consultan& #539; ei în optimizarea costurilor & #537; i managementul serviciilor de telecomunicații, identificăm în bugetul lunar al clien& #539; ilor no& #537; tri cauzele pierderilor financiare. Cele mai frecvente cauze ale chetuilelilor nejustificate cu serviciile de telecomunica& #539; ii sunt reprezentate de supradimensionări ale serviciilor de telefonie & #537; i date, oferte neimplementate corect, servicii neutilizate, și erori de facturare.
Centrul de Consultan& #539; ă în Telecomunica& #539; ii (CCT), oferă servicii de eficientizare a costurilor de telefonie prin eliminarea erorilor de facturare, managementul costurilor & #537; i negociere în rela& #539; ia cu operatorii na& #539; ionali de telefonie, precum & #537; i consultan& #539; ă în cazul achizi& #539; iei de servicii & #537; i echipamente de telecomunica& #539; ii.

OFERTA PRODUSE/SERVICII :: AUDITUL COSTURILOR DE TELECOMUNICATII
REORGANIZAREA SISTEMULUI DE TELECOMUNICATII
ASISTENTA LA NEGOCIEREA CONTRACTELOR DE TELECOMUNICATII
MANAGEMENTUL SERVICIILOR DE TELECOMUNICATII // // CUI: 31363120

FIRMA INSCRISA GRATUIT. DATELE DE CONTACT SUNT VIZIBILE DOAR MEMBRILOR PLATITORI.

[ TRIMITE MESAJ ]